mandag 24. november 2008

Litt av hvert!






Nå er vi ferdige med å spille forestillinger med Heksene, så nå blir det vel kanskje litt mer tid til scrapping og kortlaging. Jeg har mange prosjekter jeg gjerne skulle hatt ferdig før jul, men det er jo alltid en del annet som tar tid i desember også. Arbeidsbordet er i hvertfall klart og det er mye stæsj som venter på å bli brukt. Her er en nydelig rose jeg fikk på premieren til Heksene. Den måtte bare foreviges.







På denne LOen skrev jeg ut bildet på hvit kartong da jeg ønsket et stort dust bilde. Det lille bildet er skrevet ut på vanlig fotopapir og har fått glass og folieramme. Dette er en enkel LO, men likevel en av de jeg er mest glad i. Bildet var egentlig feileksponert og hadde en stygg blåtone, men da jeg la det i sort/hvitt ble det veldig fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails