torsdag 12. mars 2009

Vårtegn


Etter en ny dag med snøvær og minst en meter snø på plass i hagen fra før må vi se etter vårtegnene i butikken. Der er det heldigvis plenty med vårblomster å få tak i. Her er noen eksemplarer som har havnet på min kjøkkenbenk hvor de står og gjør min hverdag litt vårlig. Ett annet vårtegn er at jeg har kommet i gang med kurs igjen. Forrige uke var en hyggelig jentegjeng på plass og laget albumet og esken som ligger under "Nostalgi". Det var en aktiv kveld med mange fine personlige album som resultat. Det blir også en del kurs på Bikuben ut over våren.
Ta kontakt med meg på
dolven67@yahoo.no hvis du har spørsmål om kurs. Det blir også noen kurs her i Papirverkstedet.
Kortet under har jeg laget som et"venninnekort". Papirene er nyheter fra Graphic45.







1 kommentar:

  1. Så nydelig både blomst og mugge. Og kortene dine er somvanlig vakre. Regner med at du får fulle kurs utover :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails