tirsdag 25. august 2009

Distress, perfect pearls og stempler hele kvelden

Surfet litt på nettet i dag og ble som alltid inspirert av Tim Holtz. Jeg elsker det røffe og spennende uttrykket arbeidene hans har. Jeg måtte jo prøve noe nytt og da lagde jeg en del tags som kan brukes til div prosjekter eller som små gavelapper. Teknikken går ut på å stemple med distressblekk og så stryke perfect pearls over mens fargen fortsatt er fuktig. Det kommer ikke så godt fram på bildet men ett motiv på hver av lappene skimrer. Det er en enkel og morsom teknikk og resultatet kan bli skikkelig fint. Jobber også med et litt større prosjekt i samme sjanger men jeg ble ikke helt ferdig så det får dere se senere.
Jeg ønsker dere alle en perfekt tirsdag!

1 kommentar:

  1. nice idea--vintage luggage tags as surfaces for greetings, beautiful!

    --Janice

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails