tirsdag 4. august 2009

Snart i gang igjen!

Jeg må innrømme at jeg ikke har vært særlig produktiv i sommer. Vi har vært mye i Larvik og jeg orket ikke å dra med meg så mye utstyr.Derfor det ble mest maling av stemplede motiver og noen enkle kort med glansbilder og blonder. På bildet over er det et lite utvalg i tillegg til noen nydelige gamle postkort som jeg fikk av min omtenksomme svigerfar. Likevel klarte jeg og bruke litt penger på stæsj da jeg var på jentetur til Tønsberg med en venninne og hennes datter. Vi gikk i hobbybutikker og koste oss på kafé. Resultatet ble noen nye stempler og litt vakkert papir som alltid. Jeg klarer ikke å styre unna, det er alltid noe fristende i papirhyllene.
Jeg lyver egentlig litt når jeg sier at jeg ikke har vært produktiv for jeg har heklet og strikket en del. Jeg skal vise noen glimt av det senere.
Har mange ideer til kurs så nå kommer jeg til å jobbe med modeller framover. Fint å få ideer og innspill!

Da vi kom hjem gikk vi endelig løs på garderoberommet vårt som har hatt provisoriske løsninger siden vi bygde om huset for 5 år siden. 3 av veggene har fått et nytt strøk med hvit maling og den siste veggen har fått en nydelig tapet fra Laura Ashley. Det er virkelig gøy å se hvor stor virkning et tapet kan ha på et rom. Rommet fikk liv og varme med én gang den kom opp. På bildet er vi halvveis i prosessen. I kveld har vi lakket ferdig gulvet og i morgen blir det montering av skap. Skal bli godt å få rommet ferdig, for nå er alt som vanligvis er plassert på dette rommet stuet inn på soverommet.
Skal vise resultatet når vi er ferdige.

1 kommentar:

  1. Det blir kjempelekkert. Laura Ashley har så mange utrolig vakre tapeter, har drømt meg bort i mang en katalog fra henne ;) Lykke til videre med prosjektet :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails