fredag 11. september 2009

Blomster, bier og øyenstikkere


Det er utrolig hvor fort tida flyr for tida! Jeg rekker å gjøre en god del ting, men jeg er alltid litt for optimistisk. Bloggen har dessverre blitt skadelidende.
Har hatt to kurs nå, og det har vært morsomt og inspirerende å treffe både nye og tidligere deltagere. Skal nå avtale kursdatoer på Bikuben og håper at jeg ser noen av dere der!
Jeg har også modellene klare til ett julekurs. Det skal jeg nok holde både på Bikuben og hjemme. Jeg kommer tilbake til datoer senere.
Kortet over er laget med papirer fra Basic Gray, stempel fra Crative Imaginations og blomster fra 7gypsis. Jeg har også brukt embossing med distress og klart pulver, og jeg har hatt på litt lyseblått glitterlim på strategiske steder. Har også brukt litt lilla bling her og der.
Jeg ønsker alle en strålende fredag og helg!
Det er alltid hyggelig med kommentarer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails