fredag 13. november 2009

Spreke farger

I kveld har jeg hatt et hyggelig kurs med trivelige jenter, vi lagde en dobbel LO som jeg skal vise senere. Som avslutning på kurset fikk alle lage sin egen LO inspirert av freestyle. For en gangs skyld fikk jeg laget noe også. Dette ble resultatet. Alle fikk rote i restepapirene mine og finne papirer som passet til bildene deres og det ble utrolig fine og ulike resultater.
Bildene på LOen min hadde en håpløs bakgrunn så jeg fant ut at det rett og slett var best å klippe den bort. Bildene fungerer best sammen og det var spennende å få dette til å fungere sammen med papirer og tilbehør.

Det er fortsatt plasser på Julekortkurset den 17. nov og den 24. nov! Se i venstre marg for detaljer.

Ønsker dere alle en flott fredag den 13!
Lykkedag i min familie, to av oss er født på fredag 13.

1 kommentar:

  1. Nydelig laget som vanlig, Synnøve. Du er jo januarbarn du, 13 januar om jeg ikke tar feil ;)
    Jeg har 2 januarbarn, 14 og 16 ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails