tirsdag 7. september 2010

Blomsterkort


Ja, nå er høsten over oss og jeg har endelig ro på meg til å sitte med papirpuslerier om kveldene som stadig blir mørkere. Vi har vært mye på hytta i år, så det har ikke vært mange rolige kvelder her hjemme, men nå er jeg i god gang igjen. Jeg fikk laget en bok med bilder til en kjær konfirmant forrige uke og som jeg fikk levert i går. Den ble ganske fin og jeg skal legge inn noen bilder her litt senere. Jeg planlegger også kurs nå, og jeg har sendt forslag på dager til Bikuben, og snart legger jeg ut dager for kurs her hjemme. Håper jeg ser mange av dere i løpet av høsten!
Kortet over er et lite søtt resteprosjekt. Jeg brukte kun rester og småting jeg hadde liggende på arbeidsbordet. Jeg liker å utfordre meg selv på den måten. Greit å begrense utvalget litt av og til. Motivet er fra Sara Kay og papirene er fra K&Company, utklippene er fra Crafty Secret. I tillegg har jeg brukt blonder, blomster og halvperler. Motivet er malt med distress ink.

Dette ble skrevet mandag kveld, men jeg ønsker dere en flott tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails