fredag 1. oktober 2010

Høstlig Tilda


Her er Tilda ute med kurven sin. Kjøpte meg disse stemplene her om dagen og har brukt dem på kurs denne uka. Jeg har fargelagt med Copic og jeg har brukt et gammelt gratulerer stempel på syltetøykrukka. Det er alltid gøy å skaffe seg stempler som passer sammen i tema. Krukka er jo fin å bruke bak på kortet også med kreditering på.
I kveld skal jeg opptre på et eldrearrangement med teatergruppa mi, Strømlingen, så det blir spennende. Det skal være mange ulike innslag så det blir nok en livat kveld. Vi skal synge sanger fra Prøysen forestillinga vår. 

Ønsker dere alle en riktig god helg!

Det er fortsatt en del ledige plasser på kursene mine, så det er bare å ta kontakt hvis det er av interesse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails