torsdag 18. november 2010

Nissepose og Sukkersøtt


Her kommer en liten julepose som egner seg godt til en liten julepresang eller en hyggelig vertinnegave. Jeg har brukt papirer fra Graphic45 og diverse utstansede figurer.  Jeg har brukt div stempler og hovedmotivet med nissen er embosset med klart pulver og distressfarger i rødt og brunt.

Jeg gikk inn på Sukkersøtt i dag og der så jeg at englekortet mitt var valgt som ukens godbit og det var jo veldig hyggelig. Alltid stas at det jeg lager blir satt pris på. Det dukker opp litt barnslig glede da.
Jeg legger også denne posen inn som bidrag til denne ukas utfordring.



3 kommentarer:

  1. Så utrolig lekker gavepose med nydelig motiv!
    Gratulerer som ukens gobit hos oss og takk for at du deltar igjenn:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Så herlig gavepose.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt og lykke til :o)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det trivelige kurset hos deg på onsdag. Gaveposen ble skikkelig lekker og den var veldig gøy å lage. Vi er en gjeng stolte damer som allerede har begynt å glede oss til neste gang :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails