søndag 5. desember 2010

Søt tag med roser


Her er dagens tag. Jeg har sprayet egenprodusert glimmermist i blått på et arbeidsark og dratt tagen gjennom fargen. Da får man en nydelig bakgrunn. Jeg har også stemplet prikker med hvit dabber og et stempel fra Tim Holtz og jeg har hatt litt cracklepaint på. Så har jeg satt på en papirblonde og et glansbilde. Til slutt har jeg stemplet god jul på en gammel bokside uten tekst og pyntet med halvperler og bånd.

Hyggelig om du vil være med på blog candyen min! Se i margen til høyre.





Her er veska jeg sydde for kort tid siden sammen med et sjal jeg har hekla. Veska mangler knapper på lommeklaffene men ellers er den ferdig. Stoffene er designet av en av mine favoritt designere, nemlig William Morris. Han var en av pionerene i Arts and crafts bevegelsen i England på 1800-tallet. Da jeg fant disse stoffene i en butikk i Tønsberg i fjor så måtte jeg jo bare kjøpe dem. Veska er allerede i bruk og passer godt til sko eller håndarbeide når man skal bort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails