mandag 14. februar 2011

God alle hjerters dag!!!


Så er alle hjerters dag her igjen! Jeg har ikke laget mine små hjertehilsener i god tid i år så det er litt hyperjobbing i dag. Må nok levere de litt seint, men jeg håper at det blir godt. I år har jeg satset på Melkesjokoladehjerter fra Freia. Veldig morsomt å pynte disse boksene, men det tar alltid mye lenger tid enn man tror. Her har jeg brukt papirer fra div produsenter, men de fleste er fra K&Company. Nå er det bare å jobbe videre så resten av boksene blir ferdig pyntet.

Jeg ønsker alle en riktig god alle hjerters dag og tusen takk for at du besøkte bloggen min!
Det er veldig hyggelig om du legger igjen en hilsen!
Stor hjertevarm hilsen fra meg!


Dette er også et bidrag til Sukkersøtt sin utfordring denne uka.






2 kommentarer:

  1. Så utrolig lekker og romantisk sjokolade-eske:)
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken!
    PS! Har sendt deg en mail;)
    Klemmer fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Nydelig eske Synnøve!!
    Så flotte papir og farger:-))

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken, og lykke til!

    Klem Astrid:-)

    PS!.....husk å linke til Sukkersøtt;-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails