søndag 6. mars 2011

Lev livet!



Her kommer et lite bidrag fra meg igjen. Jeg koser meg med noen nykjøpte stempler fra Paperbag Studios for tida. På dette kortet har det kanskje blitt noen litt merkelige kombinasjoner, men jeg har prøvd å ikke tenke så mye på regler, men rett og slett bare følge hjertet og stemningen der og da. Jeg har som jeg ofte gjør, lekt meg med papirrester. Papiret er fra Basic Gray, ellers så har jeg brukt glansbilder, bånd, en gammel bokside, blomster og bling. Den embossede bladranken har jeg laget på Epic maskinen min.

Det er fortsatt noen ledige plasser på kursene mine, så det er bare å ta kontakt hvis du har lyst til å melde deg på. Info ligger i margen til høyre på siden.

Jeg ønsker dere en riktig fin søndag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails