onsdag 25. mai 2011

Kurs med Carolyn



Her er noen bilder av albumet som jeg laget på kurs med Carolyn Peeler på Bikuben i helga som var. Jeg er fortsatt ikke helt ferdig med prosjektet. Jeg har skrevet ut en hel del bilder og albumet skal handle om huset vårt og mye av det hyggelige vi har opplevd her sammen med familie og venner.
Vi tok utgangspunkt i modellen til Carolyn men vi kunne pynte som vi ville så alle albumene ble forskjellige.
Jeg har jo laget en del lignende bøker før, men det er alltid like morsomt å lage et noe nytt, og denne gangen lærte jeg bl.a. å bruke mica, det har jeg ikke gjort før. Det ble ganske lekkert med mica på forsiden. Jeg har også satt på et farget bånd og en nøkkel. Jeg har brukt Cracle accents i metallskiltet på fronten.



 Jeg har tenkt å bytte ut denne med en ekte gammel nøkkel fra huset, men jeg må finne den fram først.



 Pynting av sider er under arbeid.



Jeg stemplet dette på baksiden av albumet.


Her er Carolyn og jeg. Det var så hyggelig å møte henne igjen. Hun er en inspirerende person og vi har alltid mye å prate om.

1 kommentar:

  1. Takk for sist, Synnøve, det var koselig å treffe deg! Nydelig journal du har laget, og alt er i gang med å fylle med bilder og minner. Min er foreløpig bare til pynt :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails