mandag 6. juni 2011

Dagdrøm i det grønne


Her er det pastellfargene som dominerer igjen. Jeg har brukt nydelige papirer fra Melissa Frances og K&Company som passer fint til de litt søte og delikate stemplene fra Crafty Secret. Jeg har brukt Copic til å fargelegge med. Motivet er satt sammen av to stempler fra et sett. Det er gøy med stempelsett hvor stemplene kan settes sammen og bygge opp et helt unikt motiv.




Jeg måtte til slutt bare ta med denne sommerbuketten jeg laget forrige uke. Vi har hagen full av syriner så jeg har blandet dem med marikåpe, forglemmegei og kjøpte peoner.

Disse junidagene går så fort unna at vi må passe på å nyte dem uansett vær. Jeg gikk tur i regnet i dag og det er utrolig friskt og grønt nå. Vakkert!

Takk for at du besøker bloggen min, og jeg blir alltid glad for en liten hilsen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails