søndag 28. august 2011

Drømmenes vinger...


...ble svaret på oppgaven fra Sukkersøtt denne uka. Oppgaven var å lage noe med vinger, og jeg hadde lyst til å jobbe med litt tøffe farger denne gangen, så da ble dette resultatet. Tøffe farger men skjøre tanker og drømmer inspirerte meg. Jeg er en person med stor fantasi og godt utviklede evner til å se ting for meg, så jeg drømmer ganske ofte og jeg kan virkelig la disse drømmene føre meg langt bort og gire meg skikkelig opp. Jeg har ligget våken ganske mange netter hvor spennende prosjekter har blitt planlagt i detalj. De blir som oftest ikke noe av, men noen ganger blir det jo som jeg hadde tenkt eller det fører til andre spennende prosjekter.
Basisen i dette kortet er et bingobrett fra et gammelt spill kjøpt på loppemarked. Jeg har farget det med distress. Sprayet farger på et craftsheet og dratt brettet gjennom fargene. Etterpå har jeg lagt på litt mer distress der det passet. Det samme har jeg gjort med panelene med stemplet tekst på. Vingen fra Panduro er farget med alkoholblekk og har fått litt glitterlim til slutt. Ellers så har jeg brukt papir, stempel og metallpynt fra Tim Holtz.

Innsiden av kortet. Stemplene er fra Tim Holz.

                           Jeg ønsker dere en riktig god dag!
Jeg blir alltid glad for konstruktiv kritikk og
tilbakemeldinger!

1 kommentar:

  1. Wooow...så stilig og så flott satt sammen:-))
    Mange flotte detaljer, nydelige farger, og så flott symbolikk på kortet ditt Synnøve, med ordene og vingen....utrolig flott!!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails