fredag 19. august 2011

Vi gleder oss til bryllup...



... i morgen! Min gode venninne, Elisabeth, skal gifte seg med sin kjære Anders og vi skal være gjester. Gave, kjole, sko og strømper er klare og kortet fikk jeg ferdig i går så nå er det bare den siste finpussen som skal på plass i morgen. Det er til og med meldt om en pause i regnet i morgen så vi håper på en strålende dag!

Jeg måtte jo lage et romanisk kort til anledningen, og hva er vel mer romantisk enn hjerter og roser? Jeg elsker jo og klippe ut motiver og sette dem sammen igjen i nye sammensetninger, så da valgte jeg denne teknikken siden jeg hadde så mange fine papirer som egnet seg for formålet. Kortet har også typiske bryllupselementer som tyll,perler, blonder og krone. Det passer jo fint med et staffelikort når det skal stå på gavebordet.






Papirene er fra Pion Design og Basic Gray. Kronen er fra Panduro og hjertene er stanset ut med Spellbinders. Jeg har hatt på litt glitterlim her og der.


Jeg ønsker dere alle en riktig god helg!
Det er alltid morsomt med en kommentar!

4 kommentarer:

  1. Wow - dette var bare helt nyyydelig!!! Så romantisk og i herlige farger :) Det ble kjempefint med utklippede roser. Lekkert!!
    Kos deg i bryllup :)

    SvarSlett
  2. Det var et lekkert bryllupskort♥. Nydelig pyntet i herlige romantiske farger♥.

    Ha en riktig fin helg.

    Klem Marita♫♫

    SvarSlett
  3. Et skikkelig romantisk og alldeles nyyydelig bryllupskort. Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  4. OMG!
    Såååå lekkert - ikkje meir å si om det ;0)
    klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails