søndag 9. oktober 2011

Live in the moment



Det ble et høstpreget kort igjen. Disse papirene er også fra den tidligere omtalte blokka fra KaiserCraft. Bakgrunnspapiret er så nydelig i seg selv at jeg syntes nesten det var ille og dekke det til. Stemplene jeg har brukt er fra Tim Holtz og er virkelig noen av favorittene mine. Fuglen er stemplet med oransje, brun og sort distress, jeg liker veldig godt å blande farger på stemplene så jeg får litt mer liv i motivene. Den sorte blomsten bak og bladene er stanset ut med QK-dies og blomsten og svirlen er stanset ut med dies fra Marianne design. Båndet har jeg farget med distress.




God søndag til dere alle!

1 kommentar:

  1. Nydelig. Virkelig nostalgisk utseende. Digger det. Jeg gjorde noe lignende en gang. Brukte papir fra www.himmelbutikken.no de selger en spesiell type som som virkelig henter frem nostalgien jeg leter etter når jeg scraper.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails