lørdag 15. oktober 2011

Shabby Chic i friske farger


Jeg fant fram de gamle papirblokkene mine fra Crafty Secret tidligere i uka. Det er lenge siden jeg har hatt de framme, men jeg blir alltid betatt av papirene når jeg begynner å se på dem. Det er så mye som skjer i disse papirene i seg selv så jeg ville lage noe som var litt rent i stilen. Jeg fant fram et bilde fra Pion design igjen og jeg stanset ut en bord. Så stemplet  jeg hilsen med et stempel fra Papirloftet på en stripe med papir fra Melissa Frances. Til slutt pyntet jeg med halvperler, bånd og denne søte og litt ville blomsten.



Jeg ønsker dere alle en riktig flott lørdag!

Jeg skal kose meg med en tur på loppemarked, vasking og hyggelige venner.

Tusen takk for hyggelige kommentarer, det betyr mye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails