onsdag 16. november 2011

Herrekort i blått


Det er hektiske dager for tida og jeg føler at jeg er litt i bakkant med det meste. Så også med disse kortene som jeg lagde til farsdagen og bursdagen til broren min. Jeg skal til onkelen min som fyller 75 år til helga så jeg har planer om å få laget et herrekort til denne uka. Kanskje i morgen...
Jeg har brukt papirer fra Pion design og pyntet med bånd farget med distress. Det er morsomt å jobbe med disse papirene for det er så mange fine elementer man klippe ut og sette sammen.








Det er fortsatt noen plasser igjen på kursene mine den 24. og 30. november. Ta kontakt hvis du vil være med!


Jeg ønsker dere alle en riktig flott torsdag!

2 kommentarer:

  1. Så stilig herrekort! Lekre papirer og så fint du har pyntet :)

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkre herrekort Synnøve.Digger de Pion papirene. De er råååå lekre :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails