mandag 9. januar 2012

Dame i pastell



Denne gangen har jeg kost meg med å lage et kort med vårlig preg. Her har pastellfargene og blomstene nærmest fått  fritt spillerom. Jeg husker ikke hvor papiret kommer fra, men jeg lurer på om det er fra Prima. Jeg har pyntet med utstansede figurer, håndfarget bånd, bling, blomster og nøkkelhull fra Melissa Frances.

Det har vært en skikkelig vinterlig dag her i dag med snøvær. En venninne og jeg har gått tur og det var forfriskende og fint. Det blir litt lysere og hyggeligere med litt snø, håper bare at den får ligge litt uten at det blir slaps og isete veier!



Jeg ønsker dere en riktig god kveld!

1 kommentar:

  1. Ååå.. Så nydelig kort! Herlige, vårlige farger!

    Ha en fin dag!
    Mona :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails