mandag 30. januar 2012

Røff og tøff


Her er et kort av det litt tøffe slaget, inspirert av en skisse på et forum jeg er med i. Jeg kjøpte meg en pakke med mange av disse stemplene fra The Greeting Farm for en god stund siden, men dette er første gang jeg bruker et av dem. De er litt tøffe og jeg synes de bl.a. passer godt til ungdomskort. Jeg har en sønn på snart 15 år så det hender at det er bruk for denne typen kort her i huset. Papirene er fra 7gypsies og jeg har hatt sort glitterlim rundt kanten på motivet. Jeg har sydd med maskin rundt kantene og fargelagt motivet med Copic. Jeg har brukt svirls stanset ut med en dies fra QK.




Jeg sitter å jobber med en presentasjon jeg skal ha på jobben i morgen, så det blir nok ikke så mye tid til kortlaging i kveld. Snufs, snufs... men jeg ønsker dere alle en kreativ kveld!


Jeg deltar på utfordringen hos: http://ssdschallenge.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Great card! Thanks for joining us on SSDS - hope to see you again soon! Love the coloring!
    :)
    Tammy, SSDS DT

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails