lørdag 25. februar 2012

En inspirerende kveld...


Torsdag kveld var en gjeng samlet til inspirasjonskveld med Dyan Reaveley og Tim Holtz på Bikuben. Det var veldig spennende og morsomt å få demonstrert nye produkter og teknikker. Det var selvfølgelig også morsomt å se disse fantastiske designerene  i aksjon.


Tim demonstrerte bl.a. de nye distress pennene fra Ranger.


Her følger jeg med på Tims demonstrasjoner og det var også plass til mye spøk og humor.


Vi følger oppmerksomt med... det er kanskje litt beundring å spore her...


Dyan Reaveley tok meg virkelig med storm. Hun er en tøff og kreativ dame fra England som også designer produkter for Ranger. Hun har laget noen fantastiske stempler som jeg virkelig ønsker meg. Bikuben bestiller dem og kommer til å selge dem etterhvert. Dyan driver først og fremst med art journaling og har en frisk og fargerik stil.




Jeg måtte jo prøve meg litt da jeg kom hjem og her har jeg kost meg litt med Tims produkter.




Her har jeg kost meg med stempler, dabbere og utklipte elementer. 


Jeg ønsker dere en kreativ helg! Jeg skal øve på teaterforestillingen som vi skal ha premiere på neste søndag.

1 kommentar:

  1. Jeg har vært heldig å oppleve demoene med Tim og Dyan. Utrolig inspirerende og lærte masse! Dyan var ukjent for meg, men fikk veldig sansen for henne. Hadde med datteren min, og hun likte også hennes fancy stil :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails