torsdag 29. mars 2012

Vintage beauty


 Jeg fikk lyst til å lage noe lyst og romantisk og da fant jeg frem papirer fra Melissa Frances og et bilde fra Pion. Tekst stempelet er fra North Star og jeg har pyntet med bånd, blomst, blonde, chipboard, glitterlim  og liquid pearls. Jeg fant det søte båndet med dusker på Panduro.
Bak kortet står en gammel kjeksboks som jeg har fått i gave av moren min. Den er fra ca 1850 og er helt nydelig, en av mine kjæreste skatter.



Jeg deltar i utfordringen hos: http://onestopcraftchallenge.blogspot.com/

Jeg ønsker dere en riktig fin torsdag kveld!

2 kommentarer:

  1. Very pretty!! Thanks for joining us at One Stop Craft xxx

    SvarSlett
  2. Så fint kort - kjempelekkert :)

    Ønsker deg ei riktig god helg.
    Klem Jorill

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails