onsdag 20. juni 2012

Elegante damer


Her har jeg lekt meg med de nye papirene til Graphic45. De er utrolig fine og har mange motiver man kan klippe ut og sette sammen i nye kombinasjoner. Jeg kjøpte meg også ett av stempelsettene som hører til og tekststempelet og ramma er fra dette. Jeg har pyntet med blomster og bånd farget med distress. Det nydelige sorte hjertet er fra Webster.








G45 Cling A Ladies' Diary 3  Dette er stempelsettet jeg har brukt.


Jeg deltar i utfordringen til Sketchy Colors med dette kortet.

3 kommentarer:

  1. Kort med stil og eleganse :) og nydelige farger.

    SvarSlett
  2. Fantastisk nydelig! Takk for at du deltar på Sketchy Color utfordringen vår :)
    Klem, Lena Katrine

    SvarSlett
  3. Kjempestilig kort. Har blitt inspirert og kjøpt disse arkene. Skal se hva jeg får til. Håper du har mulighet til å stikke innom min lille blogg en dag: http://ingridhelenebloggen.blogspot.no/. Jeg har akkurat begynt å legge ut noen av mine småprosjekter. Jeg har fått litt dilla på bretteteknikker til kort. Innspill er alltid gøy. Ha en fortsatt fin mandag:)
    Hilsen Ingrid Helene

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails