tirsdag 19. juni 2012

Bargello kort


Jeg viste et kort med papirstriper på søndag og da nevnte jeg at jeg skulle vise et kort hvor jeg har gått litt videre og delt opp stripene en gang til. Denne teknikken heter Bargello og det er ganske morsomt å bruke restepapirer på denne måten. Det nederste bildet i oppslaget viser hvordan man kan sette sammen stripene. Det er mange måter å gjøre det på så prøv deg fram til du finner det mønsteret som passer best for ditt prosjekt. Jeg samlet sammen en del restepapirer og sorterte dem i bunker som passet sammen før jeg delte de opp i strimler og limte dem på kopipapir med limstift. Etterpå delte jeg dette papiret opp i nye strimler før jeg satte de sammen på nytt og limte dem på et nytt kopipapir. Til slutt kuttet jeg kantene på papiret og det var klart til bruk. Jeg lagde opp flere paneler mens jeg var i gang.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails