søndag 17. juni 2012

Shabby Chic romantikk



Jeg leker meg litt med restepapirer for tida. Prøver meg på forskjellige teknikker hvor man kutter papirer i striper og setter dem sammen til nye kombinasjoner. Her har jeg bare satt sammen striper i pastellfarger og limt dem på et kopipapir og renskåret det før jeg har satt det på kortet. Man kan kutte det opp enda en gang og få veldig spennende effekter. Jeg skal vise et eksempel på det i morgen. 
Jeg var på Bikuben med ei venninne i går og vi falt i staver over de nye papirene til Garphic45, de er virkelig helt nydelige! De ble med hjem og jeg gleder meg til å bruke dem.
Rosene begynner å blomstre i hagen vår nå og det er så spennende for de har blitt så store og fine i år med utrolig mange knopper, så jeg må stadig ut å stelle litt med dem og bare nyte synet.





Jeg ønsker dere alle en god kveld og takk for at du titter innom!
Deltar i utfordringen til The Shabby Tea Room med dette kortet. http://theshabbytearoom.blogspot.no/

4 kommentarer:

  1. Oh my, this is stunning! I love your design and lovely image! Thanks so much for sharing your creation with us at The Shabby Tea Room!

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort i herlige pastellfarger:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  3. Ååhh så nydelig kort! Skjønne farger!!
    En fin måte å bruke restepapir på :-)

    Mona :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails