søndag 16. september 2012

Årets første julekort



Ja, nå er faktisk julekortsesongen i gang. Jeg jobber meg nå inn i julemoduset for jeg planlegger julekortkurs og er i gang med å jobbe med modeller til dem. Dette kortet ble det første i år og jeg har brukt ett av de første stemplene jeg kjøpte, det er fra Penny Black. Jeg var innom Bikuben i går for å finne materiell til kursene og da så jeg at dette stempelet fortsatt er i salg og jeg ble inspirert til å ta det fram igjen. Stempelet med vottene som jeg har brukt inne i kortet syntes jeg passet fint til, så jeg kjøpte med meg det. Jeg har fargelagt med Copics og jeg har pyntet med litt glitterlim. Papirene er noen rester jeg hadde fra Ladybug og tekststemplene er fra Kort og Godt.





Jeg ønsker dere alle en god start på en ny uke! 

1 kommentar:

  1. så flott julekort :) enkelt og flott pyntet :) klem Rita

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails