mandag 12. november 2012

Isdans med bamse



Det var veldig hyggelig å oppdage i dag at jeg ble kåret som en av to vinnere av forrige ukes utfordring hos The Shabby Tea Room med kortet som jeg la ut i går, Shabby Thanksgivingcard. Det er alltid gøy når jeg får så hyggelige tilbakemeldinger på det jeg lager.
Dagens kort er også svar på en utfordring, nemlig ukas utfordring hos Sketchy Colors. Utgangspunktet var en skisse denne gangen og jeg har fulgt den ganske nøye, men snudd litt på den. Jeg har brukt et stempel fra Bildmålerna som jeg har fargelagt med Copic tusjer. Papirene er fra Basic Grey og den store snøkrystallen er stanset ut med dies fra Sizzix.



Jeg deltar i utfordringen hos Sketchy Colors:  http://sketchycolors.blogspot.no/

God kveld til dere alle!

1 kommentar:

  1. Nydelig fint! Sart, delikat og deilige farger :)
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors sin skisseutfordring denne uken!!

    Klem fra Jannhild

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails