fredag 2. november 2012

Søtt babykort


I dag har jeg besøkt ei god venninne og hennes 2 mnd gamle datter. Det var utrolig hyggelig og endelig hadde jeg muligheten til å lage kort til ei søt lita tulle. I min vennekrets er det utrolig mange gutter så det er ikke så ofte jeg får fråtse i søte rosa babypapirer. Kortet er laget med papirer fra Graphic45 (til en forandring) og jeg har igjen brukt denne bretteteknikken som jeg er så glad i. Jeg ønsket et rent og lett preg på kortet så jeg har for en gangs skyld ikke brukt distress på kantene. Jeg har klippet ut sommerfugler fra papirene og brukt dem til pynt sammen med blomster, halvperler og et bånd farget med rosa distress.







Jeg ønsker dere en riktig god helg!

Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails