søndag 25. november 2012

The Nutcracker Sweet Card


Nok en gang har jeg kost meg med å lage et kort med papirer fra Graphic45. Denne gangen har jeg brukt papirer fra årets juleserie. De er helt fantastiske og det er utrolig gøy å lage tredimensjonale kort med dem. Det er som å lage små scener i et teaterstykke, og som teaterfrelst passer jo det veldig godt. Denne gangen har jeg laget et brettekort hvor jeg har pyntet med Seambinding bånd, snøkrystaller stanset ut med dies, roser og halvperler. Stempelet er fra Kort og godt.
Her har det vært en hektisk men veldig hyggelig helg hvor vi har feiret min kjæres bursdag sammen med venner og familie. 












Tusen takk for de hyggelige kommentarene 
og tilbakemeldingene jeg har fått i det siste!

Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails