fredag 25. januar 2013

Vintage giftbag


Jeg var innom Bikuben på lørdag og falt i staver over de nye papirene til Graphic45. Det er bl.a. en serie med papirer som har alle månedene i året som tema. På dette prosjektet har jeg brukt papirer fra Januar delen av serien. Jeg har laget en gavepose med en brun papirpose som utgangspunkt. Det er mange flotte elementer som man kan klippe ut i denne serien og her har jeg brukt et av bildene på fronten. Tagen på toppen er klippet ut og har fått stemplet gratulerer på seg. Teksten er fargelagt med rød tusj. Jeg har pyntet med snøkrystaller, knapp, hyssing og et metallhjerte. Jeg har brukt litt glitterlim til slutt.



Baksiden av posen.


Jeg ønsker dere alle en riktig god helg!

Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails