onsdag 6. februar 2013

Blomster til mor




Som så mange ganger før er jeg denne gangen inspirert av en utfordring hos The Shabby Tea Room. Denne gangen var det et bilde med blomster og fargene blått og rosa som skulle være utgangspunkt for oppgaven. Jeg fant fram disse nydelige papirene fra Melissa Frances og koste meg med filtblomster og blonder. Stempelet er fra North Stamps og jeg har pyntet med knapper og halvperler. Tror nok dette blir et morsdagskort.






Jeg deltar i utfordringen hos The Shabby Tea Room: http://theshabbytearoom.blogspot.no

Jeg skal på litteraturgruppe i kveld og gleder meg til det. 

God kveld til dere alle!

2 kommentarer:

  1. luv those flowers, sweeeet card..head over to my blog and enter my giveaway, just leave a comment here...
    http://paperieblooms.blogspot.com/2013/02/grateful.html

    enjoy *~*

    SvarSlett
  2. Thankyou for sharing your gorgeous card with us in the Tea Room! Love those flowers:)))))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails