onsdag 27. februar 2013

Rosekort



Denne gangen har jeg tatt utgangspunkt i en skisse hos Sketchy Colors og jeg har brukt restepapirer fra Inkido. Jeg har laget en LO til et kurs med disse papirene og da er det morsomt å lage et kort med de nydelige restene som ble igjen. Jeg har brukt distress på kantene og pyntet med blomster, metallhjerte, halvperler, blonde og sommerfugl. Jeg har brukt dies fra Spellbinders og QK.





Deltar i utfordringen til:  http://sketchycolors.blogspot.no

Jeg skal ha kurs på Bikuben igjen i dag og gleder meg til det.

God kveld til dere alle!

Klem fra Synnøve

2 kommentarer:

  1. Vakkert kort med vakre papirer! Alltid kjekt å kunne bruke opp litt rester, og iallfall når resultatet blir så pent!
    Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin utfordring! Lykke til!

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Vakkert kort og nydelige ark, klem bente:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails