fredag 1. februar 2013

Smak av vår



Denne gangen er kortet inspirert av en skisse hos Copic Marker Norge. Jeg har brukt et nydelig papir som jeg har hatt liggende lenge fra Dream Street Papers. Noen papirer er så vakre at de blir nesten som små skatter som man ikke har råd til å bruke. Dette har nydelige roser på den ene siden og stjerner på den andre. Motivet er satt sammen av tre stempler fra Crafty Secret og jeg har fargelagt med Copic. Tekst stempelet er fra Kort og Godt! Jeg har også pyntet med halvperler, blomster, ornamenter og et rosa silkebånd.





Jeg deltar i utfordringen hos Copic Marker Norge: http://copicmarkernorge.blogspot.no


Jeg ønsker dere alle en riktig god helg!

6 kommentarer:

  1. Guri land for et vårlig og vakkert kort Synnøve♥
    Elsker blomstene dine og jeg må si meg helt enig med deg angående papirene, de var utrolig flotte!
    Nydelig motiv også ♥
    Tusen takk for at du deler ditt vakre kort med oss på CMN og lykke til
    Klem fra JIll

    SvarSlett
  2. For ett vakkert kort! Virkelig vårstemning her:) Nydelig:)
    Tusen takk for at du deltar hos CMN, og lykke til:)
    Klem, Veronica

    SvarSlett
  3. Dette var rett og slett bare vakkert. Papirene er nydelig. Motivet er fantastisk og du har fargelagt så fint. Ett skikkelig vakkert og harmonisk kort.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos CMN og lykke til.

    SvarSlett
  4. Ååh, for et nydelig kort, lekre farger og så flott fargelagt motiv! Takk for at du deltar hos CMN, lykke til! Likte veldig godt motivet, og papirene du har brukt♥
    Klem fra Ellen

    SvarSlett
  5. Fantastisk vakkert. Nydelig fargelegging og flott tolkning av skissen!
    Takk for at du deltar hos CMN og lykke til!
    Klem,Trine.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails