onsdag 13. februar 2013

Vintage handbag



I kveld skal jeg ha kurs på Bikuben og det gleder jeg meg til. Nå er alle papirene kuttet og alt utstyret er pakket ned så nå er det meste klart. Denne veska er et av kveldens prosjekter og jeg håper at alle synes at dette blir morsomt å jobbe med. Veska er laget med en papirpose som utgangspunkt og man kan derfor ha en gave i veska. Jeg har brukt papirer fra Pion og stemplene er fra Kort og godt.









                                         Det var veldig hyggelig å oppdage at jeg hadde vunnet ukas utfordring hos Our Creative Corner med dette kortet. Det setter alltid litt spiss på dagen at noen setter pris på det man lager.                  


Jeg ønsker alle en riktig god kveld!

1 kommentar:

  1. Nydelig ark og pynt :)
    Nett passeleg å lære vekk å lage.
    Det varmar når andre folk bryr seg om det man lagar :)
    Flott rosakort óg :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails