torsdag 28. februar 2013

Vintage LO til scrappekurs



I kveld har jeg hatt årets første scrappekurs på Bikuben og dette er en av to sider som ble laget på kurset. Jeg har brukt papirer fra Inkido og stempler fra Prima. Jeg har kost meg med mye klipping og distressing. Jeg har også brukt litt gesso her og der, bl.a. på hyssingen så den holder seg på plass. Kortet som jeg la ut på bloggen i går er laget med rester fra denne siden. Papirene er inspirerende å jobbe med både fordi det er så mange elementer som kan klippes ut og fordi fargene er så gode. Den varme rødfargen blir forsterket av de røde blomstene og siden får liv og glød i seg.
Prima har så mange fine stempler nå, det er virkelig vanskelig å velge hvilke som skal få bli med hjem i handleposen.

Bildet er av min kjære niese og svigerinne. Den yngste av dem er i ferd med å bli en flott kortlager.








Jeg vil takke alle jentene som var på kurset mitt i kveld for en hyggelig kveld og ønske lykke til videre med scrappinga!

Klem fra Synnøve

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails