søndag 24. mars 2013

Metallic tag, with a heart



Denne gangen har jeg laget en maskulin og tøff tag med hjerte og litt sjel... Vi skal i bursdagsselskap i dag til en god venn og han skal få denne på gaven sin. 
Jeg har brukt metallfolie fra Ranger og lagt den på i små biter før jeg risset inn mønster med en kulepenn. Så fikk hele tagen en runde med sort alkoholblekk hvor jeg tørket vekk litt før det tørket. Etterpå laget jeg rustflekker med alkoholblekket som heter rust. Jeg malte papphjertet med rød maling og la på litt Distress stain og oransje Perfect pearls. Til slutt pyntet jeg med malje, tannhjul, filmstripe og stemplet tekst.




Håper dere alle har en fin Palmesøndag!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer jeg har fått i det siste! Setter stor pris på tilbakemeldinger og hilsner.


Klem fra Synnøve

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails