onsdag 24. april 2013

Beautiful Lady





I dag har jeg laget et brettekort med papirer fra Graphic45 igjen. Det er nok ingen tvil om at jeg trives med denne typen papirer. Jeg liker godt at det mange elementer som kan klippes ut og at fargene på papirene til Graphic45 har kraft og dybde.
Denne brettetypen sto det oppskrift på i Ett trykk nr1 i år og Marianne Skjelstad har brukt denne brettetypen mye og hadde laget eksempelkortet i bladet. Det var morsomt å prøve denne brettingen og det er alltid morsomt å lage flere utgaver av kortet med samme bretting men med helt ulik stil og uttrykk. Jeg jobber med et nytt et nå som jeg skal vise senere.











Stemplene jeg har brukt er fra North Stamps og Papirloftet.



Jeg ønsker dere alle en flott onsdag!

Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails