torsdag 25. april 2013

Steampunk and butterflies





Denne gangen har jeg brukt steampunk serien fra Graphic45 og det er nok favoritt serien min. Jeg har også brukt innslag fra andre serier fra samme produsent. Jeg tror serien har gått ut av produksjon og jeg har veldig lite papirer igjen så jeg må nok kanskje ut på papirjakt hvis jeg ikke finner noen andre papirer som fyller det samme behovet. Jeg har stanset ut tannhjulene med dies fra Sizzix og pyntet med metallpynt fra Tim Holtz. Stemplene er fra Graphic45 serien til Hamton Art. Det var som alltid morsomt å bruke det samme utgangspunktet som som tidligere men legge om stilen helt.








Jeg deltar i utfordringen hos:
http://mimchallegeblog.blogspot.no

http://onestopcraftchallenge.blogspot.no


Ha en vidunderlig dag, dere!

Klem fra Synnøve

5 kommentarer:

  1. This is stunning - perfect for our 'Fancy Folds' challenge. Thanx for joining us at Make My Monday.
    Hugz, Jan (DT) xx

    SvarSlett
  2. Wow! What a stunning card. Love the clever shape and the steampunk theme is fabulous.
    Thanks for joining in with the MMM fancy folds challenge.
    Fliss x

    SvarSlett
  3. love the steampunk theme on this great card, lots of interest. Thank you for joining us at MMM
    Suzi B x

    SvarSlett
  4. A gorgeous piece,love that

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails