torsdag 4. april 2013

Søtt kort i pastellfarger





Denne gangen har jeg laget et kort av det søte slaget. Jeg har brukt papirer fra Melissa Frances, Inkido og et bilde fra Pion. Stempelet er fra Kort og godt og ornamentene er fra Panduro. Jeg har klippet ut sommerfugler og pyntet med blomster og blonde.
De gamle slitte skoene fikk jeg av moren min her om dagen, og det er mine første sko. Broren min som er litt yngre enn meg har også brukt dem så de er godt slitt. Legg merke til den søte metallpynten på lissa. Det er bare en av dem igjen på en av skoene.







Jeg deltar i ukas utfordring hos: http://sketchycolors.blogspot.no


Jeg ønsker dere en fantastisk dag!

1 kommentar:

  1. Veldig fint kort i glade farger! Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Sketchy Colors! Lykke til!
    Klem fra Mette

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails