fredag 10. mai 2013

Garden girl




Denne gangen har jeg latt meg inspirere av ukas utfordring hos The Shabby Tea Room. Man skulle ta utgangspunkt i et bilde med naturfarger og man skulle skape tekstur i prosjektet ved å bruke søm og tørrembossing.  Jeg har sydd en lomme som har plass for en tag. Papirene er fra Pion, My Mind`s Eye og October Afternoon. Det hvite panelet er embosset med en embossingfolder fra Sizzix. Jeg har brukt div. stempler på bakgrunnen.






Jeg deltar i utfordringen hos: 


Jeg ønsker dere en riktig fin helg!

Klem fra Synnøve

4 kommentarer:

  1. Wonderful! I love the vintage feel and all the layering is fabulous! Love it. Thanks for sharing it with us this week at The Tea Room!

    SvarSlett
  2. WOW! kortet ditt er fantastisk! Jeg elsker alle de forskjellige elementene og forskjellige mønster papirer. veldig vakkert!
    Lommen du opprettet for å holde tag er ganske flink, også.

    WOW! your card is stunning! I love all the different elements and different pattern papers. very beautiful!
    The pocket you created to hold the tag is pretty clever, too.

    SvarSlett
  3. Ååå...lekkert !!!

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  4. Beautiful, love all the layers and vintage feel! Thanks for sharing this with us in the Tea Room!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails