fredag 24. mai 2013

Vintage summer card



Denne gangen har jeg kost meg med å lage et skikkelig romantisk kort i vintage stil. Jeg kjøpte disse papirene fra Fab Scraps for en stund siden og jeg har gledet meg til å bruke dem for de er så vakre.
Panelpapiret er fra Papirdesign og de hvite rosene er fra Wild Orchid Craft. 
Jeg svertet ikke kantene denne gangen for jeg ville ha det hvite slitte preget for å ta opp de lyse partiene i motivet og for å gi kortet en lett sommerfølelse. Tekststempelet er fra Stampers Anonymous og bladene har jeg tegnet opp og klippet ut for hånd.






Jeg deltar i utfordringen hos:  http://wildorchidchallenge.blogspot.no


Jeg ønsker dere ei flott helg!

Synnøve

1 kommentar:

  1. Tack för att du är med och tävlar hos oss på WOC.

    Kram Malin ♥

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails