torsdag 23. mai 2013

You`ve Got a Friend



Dagens prosjekt er inspirert av to utfordringer. Basic Greys utfordringsblog ber oss inspireres av en sang og Skechy Colors har en fin skisse som jeg har brukt som utgangspunkt. Jeg fant disse gamle papirene fra BG i skuffen og fikk lyst til å bruke disse til å lage en gaveboks.  Jeg har brukt et stempelsett fra Cosmo Cricket og jeg har pyntet med halvperler, blonder og en heklet blomst.

Jeg har latt meg inspirere av en av mine favorittsanger fra min ungdom nemlig You`ve Got a Friend av Carole King. Det er plass til en liten gave til en god venn inne i kortet og jeg har brukt tekster om vennskap gjennom hele prosjektet.







Jeg deltar i utfordringene hos:



Jeg ønsker dere en flott torsdag!

Synnøve

2 kommentarer:

  1. For en utrolig vakker boks! Tenker at mottakeren blir glad for denne! Lekre detaljer og fine fargekombinasjoner. Veldig pent!!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Sketchy Colors! Lykke til!

    KLem fra Mette

    SvarSlett
  2. What a beautiful creation! Thanks for joining us at Basic Grey Challenges.
    Mieko xx

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails