søndag 4. august 2013

Card for a Little Prince




Velkommen innom bloggen min!

Jeg måtte bare lage et innlegg til i dag for jeg ville så gjerne være med på utfordringen til The Shabby Tea Room og den stenger nå i kveld. Utfordringen gikk ut på å lage et kort for en liten gutt eller jente og man skulle hente inspirasjon fra et fotografi. Jeg kombinerte denne oppgaven med ukas skisse hos Sketchy Colors og dette ble resultatet.

Jeg har brukt papirer fra Melissa Frances og bildet er fra Pion Design. Stemplene jeg har brukt er fra Crafty Secret og jeg har pyntet med blonde, metallramme og blå halvperler. Stripene med målebånd er fra Prima. Jeg koste meg veldig med å lage dette kortet.







Jeg deltar i utfordringene til:




Jeg ønsker dere alle en god natt!

Klem fra Synnøve

3 kommentarer:

  1. LOVE ALL THE DETAILS AND IMAGES ON YOUR CARD. SO VERY VINTAGE. KIM

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort og flotte detaljer,
    klem bente:)

    SvarSlett
  3. Åhh dette var nydelig!
    Lekre papirer, flotte detaljer og vakkert motiv :)
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors,
    klem fra Maya ♥

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails