torsdag 5. september 2013

Sweet Summertime







I går hadde jeg nybegynnerkurs med en gjeng flotte damer. Det var som alltid både hyggelig og morsomt. Dette er det ene av to kort vi jobbet med. 
Papirene er fra Inkido og stemplene er designet av Tim Holtz. Jeg har brukt en tag med distressteknikker som basis i komposisjonen og jeg har pyntet med selvfarget bånd, osteklut, blomster og stifter. Doilien myker opp litt.

I dag er det nydelig vær her og nå skal jeg ut på tur!



Jeg deltar i utfordringen hos:


Jeg ønsker dere alle en flott torsdag!

Klem fra Synnøve

3 kommentarer:

  1. Beautiful tag, I love the colors and the birds.

    SvarSlett
  2. For ein nydelig blåfarge!! Likte dette kortet veldig godt :)

    SvarSlett
  3. Congrats on the honorable mention at the Shabby Tea Room! You card is so lovely and definitely worth being honored.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails