onsdag 9. oktober 2013

12 tags of 2013 - october





Nå er vi godt i gang med oktober og jeg har latt meg inspirere av Tim Holtz igjen. Han har også denne måneden laget en tag med spennende teknikker. Denne gangen har han brukt distress paint og det nye distress glitteret. Alle figurene er i grungeboard og har fått en runde med distress og glitter. Vingen har blitt malt med distresspaint og jeg har strødd gullglitter over den del av den mens malingen var våt. Jeg har brukt diverse stempler på bakgrunnene og pyntet med noen elementer her og der. Båndene er farget med distress. Jeg synes også det er veldig morsomt å lage en tag som har en helt annen stil men hvor man har brukt de samme teknikkene.







Jeg deltar i utfordringen hos Tim Holtz:



Jeg ønsker alle en riktig god kveld!

Klem fra Synnøve

1 kommentar:

  1. I love your fun little trio of Tim Holtz inspired tags. Blessings!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails