tirsdag 22. oktober 2013

Christmascard and new stamps





De nye julepapirene til Graphic45 er friske og lekre. De har også mange elementer som det er morsomt å klippe ut. På dette kortet har jeg ikke klipt ut elementer fra papirene men jeg har brukt de nye julestemplene til Tim Holtz. De er utrolig fine og kan kombineres på mange måter. Her har jeg stemplet kransen med grønt blekk og teksten med sort. Så har jeg gitt bærene litt rødt glitterlim og stanset ut sirkelen med Spellbinders. Jeg har brukt litt brun distress på kantene. Den energiske mannen med julekrans er stemplet på kartong og klippet ut. Snøkrystallen har fått en omgang med grov strukturpasta, hvit distress paint og glitter. Den er stanset ut med dies fra Sizzix.



Jeg ønsker dere en riktig god kveld!

Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails