lørdag 19. oktober 2013

Wonderful






Velkommen!

Jeg har laget en ny bretting ut fra at jeg skulle lage et posekort til et kurs, men vi fikk ikke tak i poser i den størrelsen som jeg ønsket, så da laget jeg en bretting som ga de samme mulighetene. Det skulle være plass til flere lommer hvor man kunne sett inn tags, bilder, penger eller gavekort. Til kurset laget jeg et julekort med snømann som jeg skal vise dere senere i høst men jeg har også laget et bursdagskort som jeg viser i dag.
Papirene jeg har brukt er nye og kommer fra Prima og det samme gjør de vakre chipboardfigurene. Jeg har brukt mange stempler og de er fra Graphic45, Prima, Kanban og Crafty Secret.
Kartotekkortene som jeg har i lomma foran er stanset ut med dies designet av Tim Holtz for Sizzix.




















Jeg deltar i utfordringen hos:


Jeg ønsker dere alle en fortsatt god helg!

Synnøve

3 kommentarer:

  1. Så nydelig kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap :)

    SvarSlett
  2. Virkeligt et smukt kort.
    Tak for at du er med på udfordringen hos Card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlett
  3. Herlig blomsterkort <3
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Card and scrap
    DT-Anita

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails