tirsdag 19. november 2013

Søtt englekort




Her er det skikkelig trist høstvær om dagen, med regn og grått vær. Da er det jo hyggelig å pusle med noe inne i varmen. Noen kort blir produsert men jeg må også få brukt litt tid på å rydde arbeidsrommet mitt for det det trenger en liten oppgradering. Tak og vegger trenger et strøk maling og gulvet bør pusses og lakkes. Det hadde vært deilig å få det ferdig før julestria setter inn.

Kortet jeg viser fram i dag er laget med papirer fra Pion og et bilde fra Sagen. Jeg har pyntet med bånd som er farget med brun distress. Noen blomster og halvperler har det også blitt plass til.



Jeg deltar i utfordringen hos:



Jeg ønsker dere en hyggelig tirsdag!

Synnøve

1 kommentar:

  1. ooh how beautiful, gorgeous vintage card! Thanks so much for joining us at Fashionable Stamping challenge this time
    Claire xx

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails