mandag 18. november 2013

Waiting for Santa





Velkommen innom bloggen min i dag!

Det nærmer jo seg jo jul med stormskritt nå og her står snømannen Kalle og speider etter nissen. Han er nok litt tidlig ute. Denne gangen har jeg laget et posekort med papirer fra Pion. Snømannen har fått en omgang med grov strukturpasta, hvit maling og fint glitter. Snømannen er laget med en dies fra Sizzix og stemplene jeg har brukt er fra Kort og Godt.










Jeg deltar i utfordringene til:



Jeg ønsker dere en flott start på en ny uke!

Takk for alle hyggelige kommentarer jeg har fått i det siste!

Synnøve

5 kommentarer:

  1. Absolutely beautiful Synnove. Nicola x

    SvarSlett
  2. Skønt posekort!!

    1000 tak for at du deltager i Vintage Udfordring.

    Jytte, DT.

    SvarSlett
  3. Herlig julekort! Nydelig pyntet :-) Takk for at du deltar hos Vintageutfordringen. DT Heidi

    SvarSlett
  4. wow, so pretty, love the colors!

    SvarSlett
  5. nydelig posekort! Liker alle de lekkre detaljene! Takk for du er med oss hos kort o Mania!
    Klem fra dt ane :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails